2012. február 15., szerda

Nosztalgia

Nézegettem a napokban a Boróról készült fotókat... szinte hihetetlen a változás, a fejlődés. Én már csak a fotók alapján látom a különbséget, egyébként, mivel a nap 99 százalékát együtt töltjük, nem tűnik fel. A kedvenceket bevágtam ide:



Ez a ruhácska már csak blúzként használható és
az ujja nem ér le a csuklójáig.
A fény fele fordul, de engem még nem vesz észre.

A haja mindenképp nőtt, nemcsak azért tűnik úgy,
mert másként fésültem.
A nézése pedig sokkal értelmesebb. A mozgásre felfigyel.

Egyhetes kislányunkon még kényelmes a kiscicás kezeslábas,
 ma már nem tudom felkínozni rá ezt a ruhadarabot.
Az apja fele fordul, de igazából nem látja még tisztán őt.

Itt már két hónaposak vagyunk:
 nemcsak észreveszi apját, hanem rámosolyog,
kuncog, ügyesen kapaszkodik a takaróba





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése