2012. október 3., szerda

Felpörögtek a dolgok


Hódítsuk meg a konyhát is
Azt gondoltam, ha nekilendül a négykézlábazásnak, akkor egy ideig elleszünk ezzel a szenzációval, de Boró másképp döntött. Más szögből is szemlélni szeretné a világot, így aztán fel-felhúzza magát és két lábon áll. Amikor először láttam ezt a produkciót, azt gondoltam, hogy csak a véletlen műve. Egy héttel ezelőtt a kiságyban emelkedett fel, öreganyósan, görnyedve, fenekét hátratolva, lábujjhegyen, kihajolva a kiságyban, de megcsinálta.

Lent van, fent néztem és nem volt ...
Azóta ahol csak éri, kapaszkodik fel. Persze vannak még akadályozó tényezők, mint pl. a csúszós parkett, amely elbizonytalanítja, így szőnyegen vagy ágyon jobban sikerül vagy időnként belebogzódik a cipellőjébe, így azt csak akkor hagyom rajta, ha épp babakocsizunk.

Ebből a szögből jobb a kilátás
Szóval a kiságy után magyarországi vendégeskedésünk alkalmával állt fel a kanapén, majd itthon amint ültem mellette, a lábamba, majd a ruhámba kapaszkodva vette fel ezt az új pozíciót, ma este pedig a pelenkázón csimpaszkodott fel az apjára. Ennek már a fele sem tréfa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése