2012. június 27., szerda

Sikerélmények

  • amikor rájöttem, hogy ha hasra fektetem, akkor mélyebben alszik, a cumi sem eszik ki a szájából és reggelig durmol
  • amikor nagy lelkesedve megette az első nagy adag gyümölcspépjét, aminek a méretéhez képest az elkészítése elég sok időt vett fel
  • amikor sikerült megnevettetni először egy egyszerű tüsszentés-imitációval
  • amikor a babakocsi-cserének köszönhetően hisztimentes séták következtek
  • amikor sírás nélkül "végigülte" az első babapancsis tevékenységet és a nagyobb gyerekekhez képest az alámerülést is jól viselte
  • amikor megbarátkozott az esti pancsival és megfeledkezett arról a bizonyos rossz emlékéről (amit most sem tudunk, mi lehetett), ami miatt néhány este prünnyögött a kádban
  • amikor délben először aludt úgy el, hogy csak énekelgettem neki és simiztem a hasát/hátát, s a cicire nem volt szükség


Mindezekért büszke vagyok rád, Boróka!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése