2012. május 9., szerda

Szundi-bundi

Azt hiszem az egygyerekes létünk egyik legkellemesebb időtöltése a NAGY családi délutáni alvás, a NAGYágyban.

A fotót én készítettem, ezért nem lehetek rajta :)

Erre leginkább Apa kapható, de Borót sem kell sokat nógatni mostanában és ha már mindenki befészkelődött a paplan alá, akkor én is dög vagyok kimászni, így ráhangolódom a szundira, na jó, engem sem kell igazából ringatni.

Ágyúval sem lehetett őket felkölteni

Azt hiszem ezt az állapotot addig kell élvezni, amíg hárman vagyunk, mert úgy sejtem, hogy ha majd egy kistesó is képben lesz, nehezen lehet majd összehangolni az ilyenszerű délutánokat. Minden esetre mostanában kihasználjuk a kisasszony jó alvókáját és többször bebújunk mellé. S ha szerencsénk van, akkor nem csak negyven percet szundít a drága, hanem még a krumplit is kialussza a földből. Szerintem ez egy ilyen időszak, amihez az időjárás is hozzájárulhat vagy épp a baba ezen fejlődési szakaszában hosszabb ideig tartó pihenésre van szüksége.

Még a cumi sem kellett..
Valamelyest kezd kikristályosodni a napi programunk. A reggeli szopi után a legtöbbszőr visszaalszik még egy-két órácskára. Ha tíz körül megébred, igyekszünk összekapni magunkat, hogy a reggeli napsugarakról ne késsünk le, mert aztán a déliek már nem annyira egészségesek. Ezt aztért annyira szigorúan nem tudjuk betartani, de legalább igyekszünk. Délben jön az alma és egyéb gyümölcs-zöldség-kompozíció elfogyasztása, illetve desszertként egy kis anyatej még mindig elkel, tehát ez még nem maradt ki. Ezután szinte mindig elalszik, olyannyira, hogy ha az idő is engedi, akkor anélkül be tudom tenni a babkocsiba, hogy megébredjen. Sétálgatunk, vagy ha itthon maradunk, akkor elkészül az ebéd. Ilyenkor koradélután kevesebbet alszik. Legközelebb 4-5 óra fele szopizik, miután ebédeltünk mi is. Ekkor jön az igazi szieszta, a fent említett hármas alvás (ha épp Apa nem barkácsol, vagy én nem mosogatok). Aztán késő délután vagy estefele igyekszünk kimenni sétálni vagy legalább az udvarig kimenni kertészkedni. Nyolc óra fele szopizik még egyszer, majd utoljára csak lefekvéskor, ezzel ringatva magát álomba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése